Op naar Oeganda - Reisverslag uit Hattem, Nederland van Laura Rijssen - WaarBenJij.nu Op naar Oeganda - Reisverslag uit Hattem, Nederland van Laura Rijssen - WaarBenJij.nu

Op naar Oeganda

Door: Laura

Blijf op de hoogte en volg Laura

07 Juli 2014 | Nederland, Hattem

Jaaa het is zover! Over een uurtje vertrek ik dan eindelijk naar Oeganda. Gisteren middag kwam ik thuis en moest mijn hele backpack nog worden gepakt. Ik sleepte alles wat ik nodig dacht te hebben naar de woonkamer, wat resulteerde in een enorme chaotische bende maar uiteindelijk zat alles erin. In de avond bedacht ik dat ik de code van mijn koffer wou veranderen en dus deed ik deze open, om hem vervolgens niet meer dicht te kunnen krijgen, wat ik ook probeerde. Mijn broer erbij gehaald en samen hebben we mijn koffer net zo lang mishandeld totdat hij dicht ging en dat blijft hij nu totdat ik in Oeganda ben. Ik ben er helemaal klaar voor: opgeladen camera, mobiel en iPad en het nodige andere vermaak voor in het vliegtuig zitten in mijn handbagage, mijn koffer zit vol met een enorme hoeveelheid kinderkleertjes, pennen, schriftjes, potloodjes, tolletjes, schoolbordkrijtjes en nog veel meer en tot slot heeft ook mijn backpack vol kleren het gewicht van een olifant dus het kan bijna niet missen: alles is mee!
Mijn volgende blog komt vanuit Oeganda, tot over zo'n 7 weken!

  • 07 Juli 2014 - 10:03

    Hennie Van Ra:

    Tot ziens laura

  • 07 Juli 2014 - 10:07

    Hennie:

    Tot ziens laura en een goedereis kri

  • 07 Juli 2014 - 20:17

    Oma W.:

    Goede reis en geniet ervan.

  • 08 Juli 2014 - 07:32

    Margeet:

    Goede reis geniet ervan !!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Laura

Actief sinds 22 April 2013
Verslag gelezen: 601
Totaal aantal bezoekers 6070

Voorgaande reizen:

07 Juli 2014 - 22 Augustus 2014

Oeganda 2014

Landen bezocht: